کاربر مهمان خوش آمدید

ناشر مجموعه کتابهای به سوی موفقیت در حوزه های مختلف-مجری و برگزار کننده هزاران نمایشگاه کتاب

سبد خرید  ( 0 )

نماینده رسمی و انحصاری شرکت پدرپولدار(RICHDAD) در ایران و تنها تولید کننده و ارایه دهنده خدمات پشتیبانی

کتابها و بازیهای رابرت کیوساکی در خاورمیانه

 

سبد خرید
 

چهار راه مطمئن برای رسیدن به رویاهای خود


چهار راه مطمئن برای رسیدن به رویاهای خود

 

تو تنها نیستی!

من به سراسر جهان سفر کرده ام و با هزاران زن صحبت کرده ام. خبر خوب این است که این زنان رویاپردازان بزرگی هستند! مطمئنم شما هم همینطور

خبر بد این است که بسیاری از زنان به دلایل مختلف رویاهای خود را دنبال نکرده اند. شاید بتوانید ارتباط برقرار کنید؟

اگر فکر می& کنید نمی& توانید به رویاهایتان برسید، می& خواهم ایزابلا رز تیلور را ملاقات کنید. وقتی ایزابلا 8 ساله بود در یک اردوی خیاطی شرکت کرد و عاشق طراحی مد شد.

پس از اردو، او شروع به ساخت لباس هایی کرد که توجه دوستان و خانواده اش را به خود جلب کرد و از او خواستند برای آنها لباس بسازد.

چند ماه بعد لباس هایش را در یک مغازه بوتیک گذاشتند.

در سن 13 سالگی، او جوانترین طراح تاریخ در هفته مد نیویورک بود.

در سن چهارده سالگی، لباس های او روی قفسه نوردستروم بود!

او در سن 16 سالگی از دانشکده طراحی پارسون فارغ التحصیل شد و امروز در دانشگاه نیویورک در حال تحصیل در زمینه تجارت بین المللی است.

راز موفقیت او در حالی که بسیاری دیگر شکست خورده اند چیست؟ چهار درس وجود دارد که من می بینم که او را از گروه متمایز می کند.

اشتیاق خود را پیدا کنید

ایزابلا در مصاحبه ای به اشتراک گذاشت که چگونه اشتیاق او به فرآیند خلاقانه - چه نقاشی، چه طراحی یا خلق لباس - کاتالیزور کار او است. این دلیلی است که او کاری را که انجام می دهد انجام می دهد.

مانند بسیاری از کارآفرینان، ایزابلا مدتها قبل از اینکه کسی به آن توجه کند یا هزینه ای بپردازد، لباس طراحی می کرد و فعالیت های هنری انجام می داد. او با تمرین اشتیاق خود، در کار خود متخصص شد و دیگران نیز به آن توجه کردند.

اشتیاق شما چیست؟ حتی اگر به شما دستمزد نمی دادند چه کار می کنید؟ چگونه می توانید با انجام این کار درآمد کسب کنید؟

از سختی ها عبور کنید

آیا قبول دارید که دختر نوجوانی که سعی می کند لباس هایش را به نوردستروم برساند مسیری پر از ناملایمات است؟ با این حال، ایزابلا به اهداف خود دست یافت زیرا از مصیبت فرار نکرد، بلکه به طور مستقیم با آن مقابله کرد.

 

و نه تنها او یک امپراتوری نوپای مد را اداره می کند، بلکه ایزابلا همچنین در کالج شرکت می کند، مرتب سفر می کند و در رویدادهای TED سخنرانی می کند. ناگهان کمی احمقانه به نظر می رسد که بگوییم آنقدر مشغول هستید که نمی توانید رویاهای خود را دنبال کنید، درست است؟

 

یک مربی پیدا کنید

وقتی مشخص شد که ایزابلا می تواند با اشتیاق و استعدادهایش شغلی ایجاد کند، او و والدینش کاری بسیار عاقلانه انجام دادند - آنها برای ایزابلا را یک مربی به نام  لیزا دیرمنجیان پیدا کردند.

Fast Company می& نویسد: «دیرمنجیان به& عنوان یک صاحب نظر در صنعت، تیلور را در مورد چیزهایی مانند چرخه مد، نحوه خرید خرده& فروشان، نحوه فروش عمده و نحوه استفاده از یک نمایش مد راهنمایی کرد. او به تیلور کمک کرد سالی دو بار به مدت سه سال مجموعه ای را منتشر کند و به آرامی برند خود را بسازد.

خوشبین باشید

این می& تواند وسوسه& انگیز باشد که فکر کنیم ایزابلا فردی دور از ذهن با استعداد غیر معمول است. اما مگر اینکه فکر می کنید او نوعی اعجوبه است، مربی او کلمات چالش برانگیزی برای شما دارد: "از نظر استعداد، ایزابلا اصلاً با سایر مشتریان من تفاوتی نداشت. سن او در واقع یک مزیت بود؛ زیرا او جوان بود و با تجربه نبود جسور بود و هیچ ترسی نداشت. دید او واضح بود  و او یک طراح باورنکردنی است."

اغلب ترس ما از شکست ما را از تعقیب رویاهایمان باز می دارد. ما باید خوش& بینی جوانان خود را در زمانی که هر چیزی ممکن بود، دوباره کشف کنیم. و حتی زمانی که شرایط سخت می& شود یا شکست می& خوریم، باید همچنان به آن چاه خوش& بینی برسیم تا دوباره به جلو حرکت کنیم.

سخنان جذاب ایزابلا

توصیه نهایی ایزابلا به اتحادیه ملی خرده فروشی و کسانی که رویاهای خود را دنبال می کنند:

«راستش را بخواهید، هرگز برای فروش زود نیست - برای فروش ایده& های خود، خودتان و محصولتان. من فکر می کنم شما باید خود را در زمینه ای که می خواهید در آن باشید غرق کنید، در کلاس ها شرکت کنید و سپس شروع به انجام آن کنید. فقط به ایجاد پروژه ها ادامه دهید. اگر واقعاً این کار را نکنید، هرگز به آنجا نخواهید رسید. بهترین راه برای انجام یک کار سخت این است که تازه شروع کنید.»

استفاده از اشتیاق و دانش برای کسب سود

من درک می کنم که راه اندازی یک کسب و کار می تواند به خصوص برای زنان ترسناک باشد. یکی از سرمایه& گذاران خطرپذیر می& گوید که این به این دلیل است که زنان باید قبل از راه& اندازی یک کسب& وکار، ۸۰ درصد از کارهایی را که باید انجام دهند، بدانند در حالی که مردان تنها باید ۲۰ درصد را بدانند.

چه این آمار درست باشد یا نه، این نکته معتبر است: زنان به طور کلی کمتر از مردان مایل به ریسک کردن هستند. اما، همانطور که این سرمایه& گذار خطرپذیر اشاره می& کند، واقعیت این است که بیشتر زنان از قبل می& دانند که برای راه& اندازی یک تجارت به چه چیزی نیاز دارند. هنگامی که آنها این را درک می کنند، اعتماد به نفس لازم برای جهش را پیدا می کنند.

علایق خود را دنبال کنید

ما لحظاتی پیش در مورد یافتن علایق خود صحبت کردیم، اما هنگامی که آنها را پیدا کردید، باید یک قدم جلوتر بروید و در واقع آنها را دنبال کنید - از این طریق پول در می آورید.

مدتی قبل، در مورد کوری اولافلین و نینا ویتالینو خواندم که در سال 2013، زمانی که کسب و کار خود را با نام Prep Obsessed شروع کردند، این کار را انجام دادند. لوازم جانبی و جواهرات رایج.»

این دو خانم در آن زمان کسب و کار خود را به روشی بسیار غیرسنتی شروع کردند - با نمایش مواردی که دوست داشتند در صفحه فیس بوک و اینستاگرام. قبل از اینکه حتی یک محصول را بفروشند، 1000 طرفدار فیس بوک داشتند.

امروزه آنها بیش از 400000 طرفدار فیس بوک و تقریبا 60000 فالوور اینستاگرام دارند و ویترینی در Palm Beach Gardens فلوریدا دارند.

همانطور که O'Loughlin به Entrepreneur گفت: "ما هرگز نمی پرسیم که [مشتریان ما] چه چیزی می خواهند که به آنها پیشنهاد دهیم. در عوض، آنها مطمئن هستند که ما می دانیم آنها چه می خواهند زیرا مطمئن هستند که ما چیزهای مشابهی را دوست داریم."

مشتری خود را بشناسید

این بیانیه آخر نکته جالبی را نشان می دهد - واضح است که یکی دیگر از کلیدهای موفقیت برای Prep Obsessed این بود که آنها مشتری خود را می شناختند. همانطور که Entrepreneur به اشتراک می& گذارد، «Prep Obsessed یک نمایه کاربری نسبتاً محدود را هدف قرار می& دهد: زنان ایالات متحده بین سنین 20 تا 50 سال که به مارک& های خاص (Tory Burch، Lilly Pulitzer) و دسته& ها (از جمله مد، خانه و باغ) ابراز علاقه کرده& اند. این شرکت همچنین به دنبال دوستان آن کاربران است.

برای شرکای کارآفرین، تمرکز بر یک جایگاه مهم تر از تلاش برای دسترسی به همه است. این تمرکز نتیجه داده است. بهترین بخش این است که آنها شغل خود را رها کرده اند و تمام وقت در تجارت خود کار می کنند.

روشی جدید برای کسب و کار

Prep Obsessed یک مثال عالی از این است که چگونه شروع یک تجارت به طور اساسی تغییر کرده است. اینترنت روش کسب و کار ما و دسترسی ما به یادگیری نحوه شروع و ایجاد یک کسب و کار موفق را تغییر داده است.

امروز، تنها با چند ساعت وقت و چند دلار در روز، می توانید کسب و کاری آنلاین بسازید که می تواند شما را در مسیر دنبال کردن رویاها و آزادی مالی خود شروع کند.

 
تعداد بازدید: 3886


 

نظر شما

نام:*
ایمیل:

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:
متن:*